sabato 13 marzo 2010

Åbo, mars 2010

Jag började läsa alla bekantas bloggar och kom mitt i allt ihåg att jag ju också har en blogg som jag inte uppdaterat sedan 2007. Förhåller mig lite tvivelaktigt till det här bloggandet nog, man skriver ju liksom dagbok som inte ska se dagsljus och sen uppdaterar man fb-statusar, så vad är det för behov som bloggen ska fylla? Vi får se om det här blir till nåt.

Men ja, orsaken till att jag kände att jag måste skriva ett inlägg just nu var att jag märkte att det snöar (nejjjj!) och täcktes inte uppdatera min fb-status för tredje gången idag. Och sen tänkte jag att jag måste ännu hitta ett forum där jag kan fiilistellä att trots att det snöar i Åbo så ska jag faktiskt inte bry mig om det för jag åker till Florens i övermorgon, och det ska bli helt underbart superskönt.

1 commento:

  1. Heeej va roligt att du har också börjat blogga! Me like!

    O vet du va? Det räckte att jag logga in på FB EN gång i Rom - nu får jag alla mina FB-reklam på italienska :D

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...