martedì 30 aprile 2013

Kaffe!

Alltså kaffe! När min mage nu har haft sina issues här tänkte jag länge att jag nog kanske borde lära mig att avstå från kaffe. Jag har laddat upp med en massa olika tesorter och druckit citronvatten och kommit nu till en koppe per dag-tempot. Och i morse fick jag nånstansifrån den fantastiska idén att inte dricka kaffe utan i stället dra iväg på yogatimme kl. 6.45 (jag är precis lika förvånad som ni) och se om yogan kunde funka som ett alternativ för morgonkaffe.

Och visst, jag blir riktigt euforisk efter yogaövningen. Så lagade jag prinsessfrukost med jordgubbar, nötter och sojajoghurt på kontoret och tänkte att nähä, nu ska jag bara dricka "vitality"-te.

Men. Sen blev klockan 10.30 och 10.45 och 11 och jag kände mig trött och oinspirerad och hade huvudvärk, så jag gav upp. Och nu sitter jag med min "långa" espresso i handen och njuter.

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...