lunedì 27 settembre 2010

Om hushållsmaskiner

Nu ska jag blogga om hushållsmaskiner, såna som vattenkokare och brödrost. För ämnet verkar väcka hejdlöst med intresse!

De supersöta nya vattenkokare och brödrost som vi då hämtade hem från Stocka förra veckan var De'Longhis modell "Icona" - lite vintage men ändå moderna. På den övre bilden blåa, i vårt kök "cremefärgade som skiftar i pärlemor" som på den nedre bilden :)



Sen när jag är stor och rik köper jag mig också espressomaskinen bara för att den är så snygg. Än så länge är jag mycket nöjd med mutterpannan - framför allt nu när vi fått en ordentlig spis som funkar nästan lika snabbt som gasspis!

Och sen har vi fått hushållsmaskinen som ändrar ditt liv: diskmaskinen! Den är helt otrolig, den tvättar tre dagars disk på under en timme och det blir så fint och rent att det inte är sant. Mera diskmaskiner åt folket!

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...