domenica 16 settembre 2012

Den omtalade höstgarderoben

Ja ni, om nån frågade mig vad jag gjort hittills den här hösten så skulle jag svara att jag har jobbat. Och om denna nån sedan frågade om jag verkligen inte gjort något annat än jobbat skulle jag svara att "ja, nå jag har shoppat också". För det har jag minsann gjort!

Nya tröjor och t-skjortor i höstfärger!
Nya svarta kontorsbyxor (bilden från stockmann.com)

Nya höstskor - snygga och bekväma! (bilden från stockmann.com)

Med allt detta plus lite till (ingen shoppingrunda är väl komplett utan smink och underkläder?) och en ny dator kan vi väl konstatera att jag inte kommer att behöva något nytt förrän 2015.

1 commento:

  1. Jobbar man så får man också shoppa. Så är det bara! Snygga inköp - gillar speciellt skorna. Riktigt stiliga! :)

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...