sabato 22 dicembre 2012

Paket

Det har blivit en hel del Pinterest-surfande under min sjukledighet och en dag hittade jag paketeringsinspiration från pysselbloggen Poppytalk. Dock tyckte jag att det lät lite överkurs att pynja en stämpel när de säljer sånt i pysselbutiken vid torget, så dit traskade jag (fooled you! Jag tog ju buss) och hittade en snöflinga som motsvarade min vision. Och jag är faktiskt lite stolt över resultatet!

Sambon tyckte för övrigt att jag såg väldigt artsy ut när jag ockuperade matbordet för mitt stämplande iklädd hans manchesterbyxor (ja just de som rymmer min uppsvullna mage) och hans tröja (som råkade ligga närmast på soffan när jag hade kallt).








3 commenti:

  1. Jättefina paket! Tummen upp för pysslandet! :) God jul vännen *kram*

    RispondiElimina
  2. superfint! jag har lovat mej själv att skärpa mej till nästa år, ivan är en sucker for christmas, och jag är bara helt jättetråkig och slår in klapparna i helt perus papper, medan han ägnar jättemycket tid åt sånt. Vi gjorde en "cestino di natale" åt min svägerska, och jag ba: räcker de int att vi har kokat sylt ch bakat kakor och gjort pesto? nej, han åkte upp på ett jäkla berg och hade med sig en massa kottar och grenar och stuff som dekoration. och pysslade med etiketter till syltburkarna. jag ba: kan vi se på tv nu? nästa år ska jag vara superpysslig har jag bestämt mej :) //marina

    RispondiElimina
  3. Tack kära ni :)Jag håller tummarna Marina!

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...