domenica 22 febbraio 2015

Modeinspiration

Det här har ni aldrig läst här på bloggen förut: jag har ingen aning om vilka kläder jag ryms i om en månad, eller två, eller tre. Men nu vet jag inte heller hur mycket jag kommer att bry mig om vad jag ryms i för kläder om två månader. Oberoende är det ju lite kul att planera och drömma - det är lite av en tradition för mig, något som kommer automatiskt med vårljuset, att kolla in vårmode och välja en viss linje för den kommande säsongen. Så denna slaskiga söndag till ära får ni ta del av några inspirationsbilder från Pinterest:

Naturfärger & oversize

Ljusa jeans! Tajta jeans!

Den praktiska delen: en vädertålig
vårjacka för vagnpromenader

Kragskjortor (jag inbillar mig att det här
också hör till den praktiska delen när man ammar)

Lätta skor - ah om det här slaskvädret bara var över...

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...