lunedì 9 febbraio 2015

Söthetsdöden

Egentligen tycker jag att jag kan vara lite stolt över mig själv: jag som typ alltid har älskat bebisar och barnkläder har faktiskt lyckats hålla mig från att shoppa skåpen fulla! Visst har vi nu köpt några plagg på rea, men så har vi också fått så mycket kläder att det känns som att det inte lönar sig att köpa nåt nytt, åtminstone innan vi har gått genom de här och sett vad vi har. Och så har det ju hela tiden varit klart att vi måste bli av med mängder av stuff för att Oliven (okej han är visst ganska mini till en början) och hans saker ska rymmas in.

Meeeen sen kan man spendera en kväll med att surfa på Zaras babykläder och dö söthetsdöden av att se alla übergulliga, pyttesmå (och definitivt inte slaskkompatibla) kläder. Då är det visserligen bra att Zara inte har nätbutik.

Klicka här den som vågar

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...