martedì 9 giugno 2015

Dagens i-landsproblem


  • Skar mig i tummen med osthyveln i morse, vilket kändes lite onödigt. Och så går det ju inte att använda iPhonen när man har plåster på tummen. (Innerst inne undrar jag vad alla ammande kvinnor har gjort före smarttelefoner. Suttit och mediterat i timtal?)
  • Glömde solglasögonen hemma när det var fint och soligt väder och de skulle ha matchat min outfit helt perfekt. Grymma öde.
Annars går det ingen nöd på mig. Har i dag varit på lyxig axel- och ryggmassage som jag fick i morsdagsgåva av min fina sambo. Före massagen tog vi en gemensam sushilunch på stan. Till och med bebben tyckte att det var så häftigt att han vaknade tidigt från sin middagslur och så lekte vi familjeidyll på sushirestaurangen med en tvåmånadersbebis som snällt satt i famnen.

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...