sabato 1 agosto 2015

Om att dansa på allmänna platser

Det finns en massa saker i bebislivet som jag aldrig hade tänkt på tidigare. Som till exempel hur det är tillåtet att göra fast vad crazy stuff när man bär på en bebis. I dag åt vi frukost på nya Åbocaféet Pink Vanilla Desserts och barnet vaknade förstås så fort vi fick den varma maten framför oss (American breakfast med bacon, ägg, toast & pancakes!). För att distrahera den egentligen lite hungriga bebben så att åtminstone en av oss vuxna kunde äta i lugn och ro steg jag upp med barnet och gick lite. Precis då började en kille spela gitarr (sickens bra koncept för övrigt, American breakfast och livemusik!) och utan att tänka på det desto mera började jag dansa till musiken med bebisen i famnen. Tills jag insåg att det ju är fruktansvärt nolot. Tills jag såg mig omkring och insåg att det ju inte alls var nolot för jag hade ju en liten bebis i famnen. Så där stod vi och dansade, och han skrattade, och alla som gick förbi tyckte bara att det var gulligt för han är ju bara så gullig och se nu hur han tycker om att dansa.

1 commento:

  1. Hihi, och Amos är ju inte vilken som helst bebbe utan den sötaste bebben evööör :D

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...