venerdì 24 febbraio 2012

Jag - slask 6-0

I går köpte jag något som jag efter ett dygns användning är redo att nominera för Årets Investering:

Ja, gummistövlar! De är bekväma att gå i, (relativt) snygga och har bra botten så att man inte halkar. Glädjen var enorm när jag i morse kunde promenera i min vanliga raska takt - de senaste två veckornas "jag-ska-inte-halka" pyttesmå steg var ett minne blott. Jag gick tvärs över torget som har ett ack så skönt 20 cm:s täcke av sörja och kunde inte bry mig mindre. In your face, slask!

3 commenti:

  1. Jej, välkommen till stövelvärlden! Jag gillar också mina Aigle, de är förvånansvärt bekväma. Tror förresten Jenny har exakt likadana stövlar som du... :)

    RispondiElimina
  2. Tack :) Jag tror Jenny har en lite annan modell... Men jag är helt frälst, mera gummistövlar åt folket!

    RispondiElimina
  3. Det kan hända. Bra smak har ni ju båda iaf. ;)

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...