domenica 10 giugno 2012

Veckan som gått

Under den här veckan har det hänt lite ett och annat men framför allt har det hänt att jag inte hunnit blogga om det. Så här kommer en liten rapport:

- Jag har sjungit julsånger i två dagar. Men vi avslutade med En vänlig grönska, så att man inte skulle behöva åka hem nynnandes på Giv mig ej glans.
- Jag har översatt, översatt och översatt. Mest texter om aleatorik, operaproducering, Franska sviter och välvda melodier. Ja det nalkas programbok och vill ni veta mera kan ni läsa om det här.
- Jag har fått ett nytt jobb. Det känns lite overkligt för jobbet är så bra att det omöjligen kan vara sant. Men det är det!
- Jag har löst 15 korsord med Bonniers "kryss"-app och blivit smått beroende.
- Jag har bakat frukostfrallor i Helsingfors och de blev otroligt bra. Kanske det är något i Helsingforsvattnet som gör att surdegsbröd blir jättemums?

Nu är det dags för lite fotboll och stickning på soffan. Ha en bra söndagskväll!

1 commento:

  1. Jee för ditt nya jobb! Grattis. Det är som gjort för dig :)

    Crisse

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...