venerdì 15 marzo 2013

Alternativa mediciner

I och med att den västerländska medicinen inte gett några lösningar på mina magsmärtor och att det nu har gått nästan fyra månader (jag menar fyra månader) sedan de började har jag nu blivit ganska så intresserad av alternativa sätt att bli frisk på. Så jag upplevde en stark Charlotte-moment när jag i morse låg på akupunkturbädden med nålar lite här och var. Men vetni, det var inte så farligt, och jag tänker definitivt ge akupunkturen en chans.

Och när det nu var fredag och soligt så satsade jag samtidigt på den välbeprövade medicinen mot nedstämdhet och sjukdom av alla sorter och köpte nya skor. Nu, nu, skulle jag vara lite rädd om jag var den där envisa magsmärtan, för den kommer att förlora det här.

Ett par Shabbies Amsterdam fyndat på rea

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...