domenica 10 marzo 2013

När det inte går som man planerade

Enligt de ursprungliga planerna skulle jag nu packa, städa och stressa inför en veckas semester hos sambon i USA. Men min trotsiga mage vill inte bli frisk och då tyckte läkaren att det inte är någon jättebra idé att åka till andra sidan jorden med en mage som ingen vet vad det är för fel på.

Så jag satsade i stället på att göra det mysigt för mig här hemma och köpte nya lakan. Finlayson har en ny "premium-serie" J.F. by Finlayson med linnelakan som jag föll för genast när jag såg dem på bild, och efter lite velande mellan vitt och grått valde jag den gråa färgen. Och oh my så de är sköna att sova i! Och dessutom snygga. Tummen upp för vardagslyx, alltså.


Söndagsbloggande i sängen

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...