martedì 31 dicembre 2013

Tack och adjö

Att jag är glad att det här året är över! 2013 har nämligen betytt en hel del sjukdagar, magont, trötthet och mörka stunder då det har känts lite svårt att orka tro på nåt bättre.

Men fatta vad mycket visare jag har blivit. Jag har lärt mig saker som jag aldrig trodde jag skulle veta om matsmältningssystemet, nervsystemet, hormonsystemet och alla möjliga andra system, om matvaror, allergier och dieter, om meridianer och akupunkturpunkter, och om yoga förstås. Och all denna information har fått mig att betrakta världen ur ett lite annorlunda perspektiv.

Och visst har det också funnits fina stunder under året. Vi vann ju den internationella körtävlingen, jag fick ett jättebra betyg för sångexamen, det har varit underbart roligt med vänner som har blivit mig ännu mer kära, tillsammans med sambon hade vi en härlig Romresa, och så har det getts ut tre skivor med mitt namn på (klicka här, här och här). Så ja, tack 2013, och välkommen 2014.

Skål!

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...