lunedì 23 giugno 2014

Färgklick

Out with the old, in with the new: förra veckan gjorde jag några underbart färggranna reafynd och rensade knappa hälften av mina gamla kläder. Och den här ansiktslyftningen rekommenderar jag för alla garderober! Tre påsar av verkligen utnötta kläder slängde jag direkt, broderns flickvän som passligt nog var på besök tog en hel del med sig, och tre påsar med inte så farligt använda kläder ligger ännu i hallen och väntar på en lämplig ägare. Ja ni, det känns nog skönt att inventera lite, vika allt i nätta högar och göra sig av med det onödiga. Det här med att vända ett nytt blad i livet är definitivt den här sommarens grej.

Och det som kom in i stället! Jag fick någon sorts färgfnatt och fastnade för allt orange, gult och rött:


Hurra för färg!

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...