domenica 29 maggio 2016

Kalashelgen





Ja, ibland bestämmer livet att allt det roliga ska hända på en och samma gång! Vi har festat stort hela helgen, först den äldre mannen i familjen som promoverades och fick (köpa) en snygg hatt, sedan den yngre mannen som ju hade hunnit fylla ett helt år utan att släkten hade serverats nån tårta för den sakens skull. Lite småhektiskt att ha två kalas samtidigt, men hej, man kan nästan säga att det var dubbelt roligare så.

Vi deltog dessutom i promotionsmiddagen på Åbo slott. Hade förberett mig för en stel representationsmiddag mitt i all stress över barnkalaset men blev positivt överraskad över den goda stämningen och de trevliga människorna på slottet. Och dansa fick jag också, hela natten lång! Dessutom blev den inre prinsessan i mig mäkta imponerad av att få gå på en slottsbal iklädd min vackraste balklänning i tyll och siden.

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...