mercoledì 1 febbraio 2017

Höst, vinter och vår

Och så hände det att jag blev uppslukad av vardagen och bloggen fick vila en stund. Det gör förstås också sitt att när ljuset är borta kan man inte ta bra foton, och jag märker att jag alltmer njuter av att fota min vardag. Därför rekommenderar jag än en gång att om ni faktiskt vill veta vad som händer i vår vardag ska ni följa mig på Instagram som uppdateras oftare än bloggen här.

Men visst, hösten och julen och vintern har varit lyckade. Sonen har vuxit och vi har hittat vardagsrutinerna. Sonen tokälskar instrument och musik och imponerar på både bekanta och främlingar genom att sjunga Beethovens nia som är hans alla tiders favoritsång. De senaste veckorna har han också lärt sig texten.

Vilket inte behöver vara så tokigt för det blir Dresden för oss igen! Sambon fortsätter forska där och jag tar lite semester och lite vårdledigt för att kunna följa med till sydligare breddgrader. Ser verkligen fram emot det, vi hade det jättebra där senast och nu finns där redan en del bekanta vi har saknat.



#throwback till juldukningen, så här lagom i februari...

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...