mercoledì 11 aprile 2012

Onsdagslyx

Den observanta läsaren minns att mina onsdagskvällar brukar spenderas utan sambo, med vin och snygga italienska polismän som sällskap i stället. I kväll blir det Sex and the City-filmen, lite vin, ansiktsmask och kanske ett sista chokoägg. Veckans vegemiddag består av spenat, chèvre med tomat och oregano (hej alla Åbobor, Sorri är tillbaka på torget och de har jättegoda tomater!), hembakat fullkornsbröd och ett glas Cotes du Rhône. Åh! Ha en bra körövning, älskling!

2 commenti:

  1. Vitsi det är lite svårt ibland att navigera här på bloggen på grund av utländska språket :) Nåmen, tänkte bara säga att din mat ser jätte gott ut! Jag blev helt sugen på spenat!

    RispondiElimina
  2. Haha, jag har ibland funderat på att byta språket men vet du, läraren i mig vill utsätta mina läsare för lite språkbad :) Tack tack, jag tycker själv att spenat är jättegott!

    RispondiElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...