martedì 5 luglio 2011

Klänningsbloggen

Trots att jag hade köpt en klänning när jag senast bloggade och trots att det således finns en risk att läsaren nu tänker att jag bara hela tiden går runt och oansvarigt spenderar alla mina pengar på klänningar, så ska jag berätta att jag idag har köpt en mycket fin och vacker klänning. Det är något med klänningar, man blir glad av att köpa dem! Inte alls som att köpa byxor eller strumpor. Här kan de intresserade kolla hur klänningen ser ut.

Men jag tyckte faktiskt att jag fick fira lite, jag fick nämligen mina kandidatpapper förra veckan och har nu seriöst bevis på att jag verkligen gjort något i fyra år. En kandidatklänning alltså, för visst ska man ju ha en sån!

Nessun commento:

Posta un commento

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...