sabato 7 marzo 2015

Glow

Den som är lördagssur och inte orkar med ett rosa happy-happy-joy-joy-inlägg kan sluta läsa nu.

För alltså vilken dag i går! Jag svävar fortfarande på några rosa moln av lycka, stolthet och kärlek. Tänk att min kära sambo faktiskt fixade det, och med den äran. Att han hade ordnat århundradets fest. Att så många av hans och våra vänner orkade lyssna på en disputation om organiska solceller i tre timmar och var genuint lyckliga för honom. Att Oliven också fick vara med och gav några uppmuntrande sparkar när den blivande pappan grillades med tuffa frågor om fyllnadsfaktorer och band bending (jepp, jag liksom försökte hänga med).

Så jag har en liten teori om den där mytiska gravidglowen. Kanske är det så att man får lite extra glow av att få uppleva så mycket stöd och kärlek av människorna omkring?

(Sen kan jag också varmt rekommendera Guerlains Baby Glow-foundation som gjorde ett superjobb i att upprätthålla glowen under de tröttare stunderna.)

Några suddiga fotominnen från disputationsdagen

2 commenti:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...